211-8003325 (Αθήνα)
2610-361461 (Πάτρα)

2way SMS (Αμφίδρομη Επικοινωνία μέσω SMS)

Η υπηρεσία 2way SMS ή Αμφίδρομη Επικοινωνία μέσω SMS είναι μια πραγματικά μοναδική υπηρεσία που δίνει σε μια επιχείρηση τη δυνατότητα να γνωρίζει τι πραγματικά σκέπτονται ή επιθυμούν οι αποδέκτες της διαφημιστικής της καμπάνιας. Έτσι έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της καθώς και την εμπιστοσύνη των πελατών της προς αυτά, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τις πωλήσεις της.

Με την υπηρεσία αυτή, η επιχείρηση κάνει πρώτα μια μαζική αποστολή SMS προς τους πελάτες της και μετά λαμβάνει τις απαντήσεις τους με έναν από τους 2 τρόπους που περιγράφονται παρακάτω.

Η υπηρεσία 2way SMS μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μια επιχείρηση, εκτός από τη λήψη απαντήσεων, και για την διαγραφή παραληπτών από τις διαφημιστικές της καμπάνιες (π.χ. ΣΤΕΙΛΤΕ ‘ΟΧΙ’ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΠΑΡΑΛΗΠΤΩΝ ΜΑΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ) βελτιώνοντας με αυτό τον τρόπο σημαντικά την εικόνα της απέναντι στους πελάτες της. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε ένα άλλο ευρύ φάσμα εφαρμογών όπως η διεξαγωγή ερευνών αγοράς, σε ‘έξυπνα’ συστήματα διαδραστικής επικοινωνίας (π.χ. ‘έξυπνο’ σπίτι), για την παροχή πληροφοριών (π.χ. τρέχουσα κατάσταση ενός συστήματος) κλπ.

Λήψη μηνυμάτων από τους παραλήπτες

Η Business Web Solutions Ε.Π.Ε. παρέχει στους πελάτες της 2 τρόπους για τη λήψη μηνυμάτων από τους παραλήπτες των διαφημιστικών της καμπανιών:

1. SIM Hosting

Με το SIM Hosting, ο πελάτης μάς προμηθεύει με μία SIM κάρτα (ή περισσότερες), την οποία τοποθετούμε μέσα σε μία ειδική συσκευή (GSM modem). Κατόπιν, ο πελάτης κάνει μία μαζική αποστολή SMS προς τους αποδέκτες της διαφημιστικής του καμπάνιας με αποστολέα (sender ID) τον αριθμό της SIM κάρτας. Με αυτό τον τρόπο όποιος παραλήπτης θελήσει να απαντήσει, το μήνυμά του θα παραληφθεί από την SIM κάρτα και στη συνέχεια θα προωθηθεί προς τον πελάτη.

2. Short Code

Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης ενός πενταψήφιου Short Code (π.χ. 88555) αυξημένης (premium) ή κανονικής χρέωσης, για τη λήψη μηνυμάτων από τους παραλήπτες. Και σε αυτή τη περίπτωση, η διαφημιστική καμπάνια στέλνεται με αποστολέα το Short Code ώστε όποιος παραλήπτης απαντήσει, η απάντησή του να ληφθεί από το Short Code. Αν το Short Code είναι αυξημένης (premium) χρέωσης (π.χ. 1EUR + ΦΠΑ) τότε κάθε παραλήπτης που θα στείλει ένα απαντητικό μήνυμα SMS, θα χρεωθεί με το ποσό αυτό. Αντίστοιχα, αν το Short Code είναι κανονικής χρέωσης, ο παραλήπτης θα χρεωθεί με το κόστος ενός απλού μηνύματος.

Επικοινωνήστε τώρα μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Επιστροφή στην Άρχη της Σελίδας